Touto elektronickou aukční vyhláškou se vyhlašuje elektronická aukce ve smyslu § 1746 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „OZ“). Cílem a hlavním kritériem elektronické aukce je dosažení nejvyšší nabídnuté kupní ceny za Předmět elektronické aukce. Nabídky jsou podávány účastníky elektronické aukce formou licitace směrem nahoru, za podmínek stanovených touto elektronickou aukční vyhláškou a v souladu s aktuálními Všeobecnými obchodními podmínkami.
Elektronická aukce bude uskutečněna elektronicky prostřednictvím elektronického aukčního systému na internetovém portálu eaukcniportal.cz.
| Vyhlašovatel: | Andrea Poradilová |
| Organizátor: | E-Aukční portál s.r.o. |
| Datová schránka Organizátora: | m7nsgkv |
| Telefonní kontakt Organizátora: | +420 605 558 665 |
| Email Organizátora: | info@e-ap.cz |
| Název elektronické aukce: | TEST Prodej pozemku - Police nad Metují |
| Místo konání elektronické aukce: | eaukcniportal.cz |
| Datum a čas zahájení elektronické aukce: | 14.10.2022 08:45 |
| Datum a čas ukončení elektronické aukce: | 14.10.2022 10:45 |
| Odhadní cena předmětu elektronické aukce: | 2 500 000 Kč |
| Vyvolávací cena: | 1 850 000 Kč |
| Minimální příhoz: | 30 000 Kč |
| Maximální příhoz: | 1 000 000 Kč |
| Aukční jistota: | 45 000 Kč |
Je-li Vyhlašovatel elektronické aukce plátcem DPH, tak nejnižší podání, minimální příhoz, i nejvyšší kupní cena dosažená v elektronické aukci, se rozumí včetně DPH.
Prohlídka předmětu elektronické aukce: /den, hodina, místo/
1. Registrace je realizována prostřednictvím elektronického registračního formuláře na eaukcniportal.cz.
2. Potvrzení o registraci – Organizátor realizuje kontrolu údajů uvedených v registračním formuláři Neověřeného uživatele internetového portálu. Úspěšná registrace je poté Organizátorem potvrzena odesláním emailu o úspěšné registraci a potvrzena v účtu uživatele.
3. Vyplnění formuláře Smlouva a prohlášení zájemce o účasti v elektronické aukci. Formulář lze stáhnout z eaukcniportal.cz.
Stažený soubor Neověřený uživatel internetového portálu dvakrát vytiskne a úředně na jednom z nich ověří svůj podpis. Obě Smlouvy a prohlášení zájemce o účasti v elektronické aukci budou odeslány Organizátorovi, který tyto dokumenty podepíše a odešle Zájemci o účast v elektronické aukci v jednom vyhotovení zpět s podpisy úředně neověřenými. Organizátorovi musí být obě Smlouvy a prohlášení zájemce o účasti v elektronické aukci doručeny nejpozději do 16.00 hod., do dvou předchozích dnů před zahájením elektronické aukce, pokud Organizátor nestanoví jinak.
4. Schválení Ověřeného uživatele internetového portálu Organizátorem, přidělení jedinečného identifikátoru a odeslání potvrzujícího emailu o Schválení účasti v elektronické aukci s odkazem na vstup do aukční síně.
5. Ověřený uživatel internetového portálu se přihlásí do elektronické aukce prostřednictvím ikony „Přihlásit se do aukce“ v Detailu aukce, přičemž odsouhlasí aktuální VOP, GDPR a souhlas s podmínkami v elektronické aukční vyhlášce. Následně obdrží email s pokyny k úhradě aukční jistoty.
6. Úhrada aukční jistoty – aukční jistota ve stanovené výši bude uhrazena na účet Organizátora nejpozději do 16.00 hod. předchozího dne před konáním elektronické aukce. Řádným uhrazením aukční jistoty se rozumí připsání stanovené aukční jistoty na účet Organizátora.
7. Vstup do aukční síně je umožněn schváleným účastníkům elektronické aukce, kteří splnili výše uvedené podmínky pro účast v elektronické aukci. Vstup do aukční síně je umožněn v čase zahájení konání elektronické aukce.
Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia
consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Etiam quis quam. Mauris
elementum mauris vitae tortor. In laoreet, magna id viverra tincidunt, sem odio bibendum justo, vel
imperdiet sapien wisi sed libero. Morbi imperdiet, mauris ac auctor dictum, nisl ligula egestas nulla,
et sollicitudin sem purus in lacus. Etiam commodo dui eget wisi. In convallis. Nullam sapien sem,
ornare ac, nonummy non, lobortis a enim. In rutrum. Aliquam ante. Vivamus ac leo pretium faucibus.
Nullam sit amet magna in magna gravida vehicula. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit
aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi
nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci
velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat
voluptatem. Nullam faucibus mi quis velit. Aliquam erat volutpat. Fusce consectetuer risus a nunc.
In laoreet, magna id viverra tincidunt, sem odio bibendum justo, vel imperdiet sapien wisi sed
libero. Aenean fermentum risus id tortor. In enim a arcu imperdiet malesuada. Integer pellentesque
quam vel velit. Nulla quis diam. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Sed convallis
magna eu sem. Phasellus rhoncus. Duis sapien nunc, commodo et, interdum suscipit, sollicitudin et,
dolor.
Suspendisse sagittis ultrices augue. Nam sed tellus id magna elementum tincidunt. Etiam dui
sem, fermentum vitae, sagittis id, malesuada in, quam. Nunc dapibus tortor vel mi dapibus
sollicitudin. Aliquam erat volutpat. Pellentesque sapien. Nulla pulvinar eleifend sem. Integer
vulputate sem a nibh rutrum consequat. In laoreet, magna id viverra tincidunt, sem odio bibendum
justo, vel imperdiet sapien wisi sed libero.
Není specifikováno.
Termíny prohlídek /den, hodina, místo/:
Prohlídka předmětu elektronické aukce bude realizována po předchozím potvrzení ze strany zájemce o účast v elektronické aukci ve výše uvedeném termínu. Prohlídku bude zajišťovat a konkrétní informace na místě poskytne pověřená osoba. Účastník prohlídky je povinen, na výzvu osoby zajišťující prohlídku, prokázat se platným průkazem totožnosti, na základě čehož bude zapsán do seznamu účastníků prohlídky. S ohledem na povahu předmětu elektronické aukce je pohyb účastníků Organizován pověřenou osobou a v jejím doprovodu.
Zájemci o účast elektronické aukce na prohlídce kontaktuje Organizátora elektronické aukce: Mgr. Andrea Poradilová
tel. kontakt: 777 111 222
nebo prostřednictvím emailu: sekretariat@policenm.cz
Prohlídka bude realizována v rámci možností Organizátora.
Bezhotovostním převodem nebo hotovostním vkladem na účet Organizátora:
| Číslo účtu: | 45 000 Kč | |
| Variabilní symbol: | Rodné číslo | unikátní kód (ID) elektronické aukce |
| Specifický symbol: | Unikátní identifikátor účastníka |
Složení aukční jistoty platební kartou nebo šekem je nepřípustné.
Účel složení aukční jistoty: Zajištění závazku Vítěze elektronické aukce na uzavření kupní smlouvy na předmět elektronické aukce a garance doplatku kupní ceny na předmět elektronické aukce.
Aukční jistotou je částka ve výši určené pro konkrétní elektronickou aukci v elektronické aukční vyhlášce, jejíž úhrada je podmínkou k účasti v elektronické aukci. Tato částka je současně zálohou na doplacení kupní ceny dosažené v elektronické aukci, a tato částka slouží současně jako záloha na smluvní pokutu dohodou při porušení povinnosti doplatit kupní cenu dosaženou v elektronické aukci ve lhůtě stanovené elektronickou aukční vyhláškou nebo za neuzavření kupní smlouvy mezi Vyhlašovatelem, Organizátorem a Vítězem elektronické aukce ve stanoveném termínu do /uvést konkrétní datum/…
Uvedené smluvní pokuty dohodou náleží Organizátorovi elektronické aukce za zmaření zpeněžení předmětu elektronické aukce, dle stanovených podmínek elektronickou aukční vyhláškou a aktuálních Všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“). VOP tvoří Přílohou č. 1 elektronické aukční vyhlášky.
Lhůta pro úhradu aukční jistoty: Dnem vyhlášení elektronické aukce, nejpozději však do předchozího dne před zahájením elektronické aukce, do 16.00 hod. Úhrada aukční jistoty je podmínkou účasti v elektronické aukci.
Aukční jistota je považována za uhrazenou jejím připsáním na bankovní účet Organizátora. V případě pozdější úhrady aukční jistoty či neuhrazení aukční jistoty ve stanovené výši, nemá přihlášený účastník elektronické aukce na účast v elektronické aukci právní nárok.
Lhůta a způsob vrácení aukční jistoty: Účastníkům elektronické aukce, kteří nebudou v elektronické aukci úspěšní, a těm, kteří aukční jistotu uhradili, avšak elektronické aukce se nezúčastnili, bude aukční jistota odeslána Organizátorem do 5 pracovních dnů od ukončení elektronické aukce, přičemž první pracovní den je den následující po ukončení elektronické aukce, a to pouze na účet, ze kterého byla aukční jistota odeslána. Pokud byla aukční jistota uhrazena hotovostním vkladem na účet Organizátora, bude aukční jistota navrácena zpět pouze na účet uvedený účastníkem elektronické aukce ve Smlouvě a prohlášení zájemce o účasti v elektronické aukci.
Aukční jistota Vítěze elektronické aukce se považuje za první splátku kupní ceny v případě doplacení kupní ceny, která bude dosažena jako nejvyšší podání v elektronické aukci.
Odměnu Organizátorovi za organizaci elektronické aukce hradí Vyhlašovatel.
Odměna Organizátora je stanovena ve výši aukční jistoty, není-li dohodnuto jinak.
1. Aukčního jednání se může účastnit každá svéprávná fyzická a právnická osoba způsobilá nabýt předmět elektronické aukce na území ČR do svého majetku.
2. Registrace je realizována prostřednictvím portálu eaukcniportal.cz. Registraci je nezbytné provést prostřednictvím tlačítka „Registrace“ umístěného vpravo nahoře na portálu eaukcniportal.cz. Neověřený uživatel internetového portálu zvolí variantu účastníka aukce (fyzická / právnická osoba / SJM/ Podílové spoluvlastnictví na základě Souhlasného prohlášení pro nabytí předmětu elektronické aukce více spoluvlastníky – Příloha č. 3).
Údaje v elektronickém registračním formuláři budou v případě vítězné elektronické aukce o převodu předmětu elektronické aukce použity v kupní smlouvě. Pokud se Vyhlašovatel, Organizátor a Vítěz elektronické aukce dohodnou, je možné uzavřít smlouvu o budoucí kupní smlouvě na předmět elektronické aukce.
Registrační údaje je nezbytné vyplnit pravdivě se správnou diakritikou. Všechny údaje musí být platné a aktuální. Neověřený uživatel internetového portálu, potažmo ověřený uživatel internetového portálu, resp. účastník elektronické aukce se upozorňují, že jimi zvolené přístupové heslo při registraci je výlučně určené pro jejich osobu a zavazují se neposkytovat jej třetím osobám a chránit jej před jakýmkoli zpřístupněním třetím osobám nebo před jiným zneužitím. Zpřístupní-li přístupové heslo třetím osobám, a to byť i z nedbalosti, nemohou se z tohoto důvodu domáhat neplatnosti elektronické aukce, či povinnosti neuzavřít kupní smlouvu na předmět elektronické aukce s Vyhlašovatelem a Vedlejším účastníkem, budou-li v tomto případě Vítězem elektronické aukce. V tomto případě je povinen Vítěz elektronické aukce zejména doplatit kupní cenu a uzavřít kupní smlouvu na předmět elektronické aukce, v opačném případě je povinen uhradit Organizátorovi smluvní pokutu dohodou, která je stanovena ve výši uhrazené aukční jistoty.
3. Pro dokončení registrace a ověření účtu je nutné se přihlásit do aukčního elektronického systému a na Nástěnce stáhnout Smlouvu a prohlášení zájemce o účasti v elektronické aukci. Stažený soubor Neověřený uživatel internetového portálu dvakrát vytiskne a úředně na jednom z nich ověří svůj podpis. Obě Smlouvy a prohlášení zájemce o účasti v elektronické aukci budou odeslány Organizátorovi, který tyto dokumenty podepíše a odešle Neověřenému uživateli internetového portálu v jednom vyhotovení zpět s podpisy úředně neověřenými. Organizátorovi musí být obě Smlouvy a prohlášení zájemce o účasti v elektronické aukci doručeny nejpozději do 16.00 hod., do dvou předchozích dnů před zahájením elektronické aukce, pokud Organizátor nestanoví jinak.
Ověření podpisu je realizováno prostřednictvím služby CzechPOINT (Česká pošta, pověřený orgán státní správy, notář, matrika). Další úředně ověřené kopie dokumentů včetně nezbytných příloh, vztahujících se k právnickým osobám a fyzickým osobám podnikajících, jež se účastní elektronické aukce pod svým IČ (živnostenský list, resp. aktuální výpis z obchodníku rejstříku, ne starší 3 měsíců, případně plnou moc s úředně ověřeným podpisem, pokud z výpisu z obchodního rejstříku vyplývá, že právnickou osobu zastupuje jiný subjekt, než je uvedený v tomto výpisu) je nutné zaslat v listinné nebo elektronické podobě následujícím způsobem:
Sken úředně ověřeného dokumentu pozbývá účinku ověření a je tedy neplatný.
4. Splňuje podmínky dle aktuálních VOP pro užívání portálueaukcniportal.cz, na němž jsou tyto aktuální VOP zveřejněny. S těmito VOP se Neověřený uživatel internetového portálu, Ověřený uživatel internetového portálu a potažmo účastník elektronické aukce seznámil, souhlasí s nimi a k jejich plnění se zavazuje.
5. Neověřený uživatel internetového portálu, Ověřený uživatel internetového portálu a potažmo účastník elektronické aukce je povinen Organizátora informovat o změně kteréhokoliv údaje uvedeného v registračním formuláři a to ihned, kdy k takové změně dojde, avšak nejsou oprávněni své osobní údaje odstraňovat, popř. uvádět údaje nepravdivé nebo zavádějící. Pokud svou povinnost nesplní, pak může být jeho účet Organizátorem zablokován a případně vymáhána náhrada škody podle platných právních předpisů ČR.
6. Organizátor je oprávněn vyzvat Neověřeného uživatele internetového portálu, Ověřeného uživatele internetového portálu a potažmo účastníka elektronické aukce v případě pochybností o správnosti údajů zadaných při registraci k prokázání jejich správnosti, pravdivosti a úplnosti. Nebude-li této výzvě v přiměřené době vyhověno, je Organizátor oprávněn uživatelský účet zablokovat a případně neumožnit účast v elektronické aukci.
Anglická
Hodnotícím kritériem nejvhodnější nabídky je nejvyšší nabídnutá kupní cena za Předmět elektronické aukce.
Vyhlašovatel může rozhodnout, že nejvyšší podaná nabídka není dostatečná a vyhrazuje si právo v takovém případě kupní smlouvu na předmět elektronické aukce s Vítězem elektronické aukce, který nejvyšší nabídku učinil, neuzavřít. V tomto případě je Organizátor povinen vrátit Vítězi elektronické aukce vše, co doposud na jeho účet v rámci elektronické aukce uhradil, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 pracovních dnů od ukončení elektronické aukce. Vyhlašovatel je oprávněn kdykoliv od elektronické aukce upustit. V takovém případě je Organizátor povinen vyrozumět o upuštění od elektronické aukce všechny ověřené uživatele internetového portálu se zájmem o účast v elektronické aukci a postupovat způsobem uvedeným pro způsob navrácení aukční jistoty a uhrazené kupní ceny, či její části, dosažené v elektronické aukci.
Upustí-li od elektronické aukce Vyhlašovatel či Organizátor nebo využije-li Vyhlašovatel své právo kupní smlouvu s účastníkem elektronické aukce, který učinil nejvyšší nabídku neuzavřít, nenáleží účastníkům elektronické aukce ani Vítězi elektronické aukce jakákoliv náhrada případně vzniklých škod či jakékoliv jiné peněžní či nepeněžní plnění mimo uvedené navrácení aukční jistoty.
Vyhlašovatel v tomto případě uhradí Organizátorovi smluvní pokutu dohodou ve výši stanovené aukční jistoty. Smluvní pokuta dohodou je Vyhlašovatelem splatná do jednoho týdne od jeho neakceptace dosaženého nejvyššího podání za předmět v elektronické aukci, a to na účet Organizátora.
Vyrozumění o výsledku elektronické aukce: Vítěz elektronické aukce bude vyrozuměn Vyhlašovatelem prostřednictvím Organizátora emailem (na adresu, jež uvedl při registraci) o tom, zda Vyhlašovatel akceptuje jeho nabídku, nejpozději do 3 pracovních dnů po ukončení elektronické aukce.
Organizátor vyrozumí bez zbytečného odkladu po ukončení elektronické aukce účastníky elektronické aukce, kteří v elektronické aukci neuspěli, že jejich nabídku Vyhlašovatel odmítl.
Lhůta a způsob pro úhradu ceny dosažené v elektronické aukci a lhůta pro uzavření kupní smlouvy: Kupní cenu dosaženou v elektronické aukci nelze uhradit zápočtem, platba směnkou je nepřípustná.
Vítěz elektronické aukce je povinen uzavřít kupní smlouvu způsobem stanoveným elektronickou aukční vyhláškou, aktuálními VOP a pouze dle závazné předlohy vzoru Kupní smlouvy, která je nedílnou součástí této elektronické aukční vyhlášky (Příloha č. 2).
Dojde-li k písemné dohodě mezi Vyhlašovatelem, Vedlejším účastníkem a Vítězem elektronické aukce, bude možné realizovat doplatek kupní ceny za předmět elektronické aukce případně prostřednictvím dokumentárního akreditivu, a to na náklady Vítěze elektronické aukce.
Dojde-li k písemné dohodě mezi Vyhlašovatelem, Organizátorem a Vítězem elektronické aukce je možné mezi nimi uzavřít smlouvu o budoucí smlouvě, přičemž budoucí smlouvou se rozumí smlouva kupní.
Dojde-li k písemné dohodě mezi Vyhlašovatelem, Organizátorem a Vítězem elektronické aukce je možné čerpání úvěru na Předmět elektronické aukce zástavou předmětu prodeje.
Vítěz elektronické aukce je povinen zaplatit kupní cenu dosaženou v elektronické aukci do stanoveného termínu v elektronické aukční vyhlášce (nejpozději k tomuto datu bude zbývající část kupní ceny připsána na účet Organizátora). Úhradu kupní ceny dosažené v elektronické aukci Vítěz elektronické aukce realizuje bankovním převodem, či vkladem v hotovosti na bankovní účet Organizátora. Při úhradě kupní ceny uvede Vítěz elektronické aukce svůj prvotní variabilní symbol a specifický symbol. Aukční jistota se započítává Vítězi elektronické aukce na úhradu kupní cenu dosažené v elektronické aukci.
Neuhradí-li Vítěz elektronické aukce kupní cenu dosaženou v elektronické aukci, ve stanoveném termínu a v plné výši, je povinen uhradit Organizátorovi aukce smluvní pokutu dohodou ve výši složené aukční jistoty. Smluvní pokuta dohodou je splatná dne následujícího po dni, v němž marně uplynula lhůta pro úhradu kupní ceny dosažené v elektronické aukci. Organizátor elektronické aukce je oprávněn jednostranně započíst pohledávku Vítěze elektronické aukce na vrácení aukční jistoty za Organizátorem elektronické aukce, oproti pohledávce Organizátora elektronické aukce za Vítězem elektronické aukce, na úhradu smluvní pokuty dohodou za nedoplacení vítězné ceny dosažené v elektronické aukci, ve stanoveném termínu. Neuhrazením kupní ceny dosažené v elektronické aukci ztrácí Vítěz elektronické aukce právo na uzavření kupní smlouvy, na jejímž základě by bylo na vítěze elektronické aukce převedeno vlastnické právo k předmětu elektronické aukce.
V případě, že Vítěz elektronické aukce uhradí nejvyšší nabídku dosaženou v elektronické aukci, řádně a včas, bude Organizátorem aukce vyrozuměn emailem (na adresu, jež uvedl při registraci) o této skutečnosti a současně bude vyzván k dostavení se k uzavření kupní smlouvy ve lhůtě do 10 pracovních dnů od uhrazení kupní ceny v plné výši, nerozhodne-li Vyhlašovatel, že nejvyšší podaná nabídka není dostatečná a využije svého práva v takovém případě kupní smlouvu na Předmět elektronické aukce s Vítězem elektronické aukce, který nejvyšší nabídku učinil, neuzavřít. V případě, že Vítěz elektronické aukce neuzavře s Vyhlašovatelem elektronické aukce kupní smlouvu ve stanoveném termínu, pozbývá právo na uzavření kupní smlouvy na Předmět elektronické aukce a je povinen uhradit Organizátorovi elektronické aukce smluvní pokutu dohodou ve výši uhrazené aukční jistoty.
Smluvní pokuta dohodou je splatná dnem následujícího po dni, v němž marně uplynula lhůta pro uzavření kupní smlouvy. Organizátor elektronické aukce je oprávněn jednostranně započíst pohledávku Vítěze elektronické aukce na vrácení aukční jistoty za Organizátorem elektronické aukce, oproti pohledávce Organizátora elektronické aukce za Vítězem elektronické aukce, na úhradu smluvní pokuty dohodou za neuzavření kupní smlouvy ve stanoveném termínu. Rozdíl mezi kupní cenou dosaženou v elektronické aukci, kterou Vítěz elektronické aukce uhradil řádně a včas, a aukční jistotou bude Vítězi elektronické aukce zaslán na bankovní účet, ze kterého byla odeslána.
Návrh na vklad vlastnického práva: Návrh na vklad vlastnického práva k Předmětu elektronické aukce ve prospěch Vítěze elektronické aukce na příslušný katastrální úřad podají Vyhlašovatel a Vítěz elektronické aukce společně v součinnosti s Organizátorem nejpozději do 5 pracovních dnů od podpisu kupní smlouvy, přičemž Vítěz elektronické aukce bude respektovat termín, který k tomuto úkonu stanoví Organizátor.
V případě, že nedojde ke vkladu vlastnického práva do katastru nemovitostí u příslušného katastrálního úřadu ve prospěch Vítěze elektronické aukce pouze z důvodů nesplnění zákonných podmínek pro povolení vkladu, zavazuje se Vyhlašovatel, Organizátor a Vítěz elektronické aukce uzavřít nejpozději do 14 pracovních dnů od přerušení řízení nebo zamítavého rozhodnutí příslušného katastrálního úřadu dodatek ke kupní smlouvě na předmět elektronické aukce nebo za stejných podmínek uzavřít novou kupní smlouvu tak, aby byly vytýkané vady odstraněny, případně doplnit náležitosti dle pokynu katastrálního úřadu, a to do 14 pracovních dnů od přerušení řízení nebo zamítavého rozhodnutí návrhu vkladu příslušného katastrálního úřadu. Pokud Vítěz elektronické aukce neposkytne součinnost k nápravě nedostatků vytčených katastrálním úřadem, resp. neuzavře s Vyhlašovatelem novou kupní smlouvu s návrhem na vklad kupní smlouvy do katastru nemovitostí, a to nejpozději do 30 dnů od přerušení nebo zamítnutí návrhu na vklad kupní smlouvy na předmět převodu, uhradí Organizátorovi smluvní pokutu dohodou ve výši uhrazené aukční jistoty. Organizátor elektronické aukce je oprávněn jednostranně započíst pohledávku Vítěze elektronické aukce na vrácení aukční jistoty za Organizátorem elektronické aukce, oproti pohledávce Organizátora elektronické aukce za Vítězem elektronické aukce, na úhradu smluvní pokuty dohodou za neuzavření kupní smlouvy ve stanoveném termínu. Rozdíl mezi kupní cenou dosaženou v elektronické aukci, kterou Vítěz elektronické aukce uhradil řádně a včas, a aukční jistotou bude Vítězi elektronické aukce neprodleně zaslán na bankovní účet, ze kterého byl odeslán.
Pokud Vyhlašovatel neposkytne součinnost k nápravě nedostatků vytčených katastrálním úřadem, resp. neuzavře s Vítězem elektronické aukce novou kupní smlouvu s návrhem na vklad kupní smlouvy do katastru nemovitostí, a to nejpozději do 30 dnů od přerušení nebo zamítnutí návrhu na vklad kupní smlouvy do katastru nemovitostí na předmět převodu, uhradí Organizátorovi smluvní pokutu dohodou ve výši stanovené aukční jistoty v elektronické aukční vyhlášce. Neuzavře-li Vyhlašovatel s Vítězem elektronické aukce a Organizátorem novou kupní smlouvu anebo neodstraní-li vady v řízení bude v tomto případě Organizátorem navrácena aukční jistota a zbývající část kupní ceny, kterou Vítěz elektronické aukce uhradil do 10 pracovních dnů na účet Organizátora a zaslána zpět na účet Vítěze elektronické aukce.
Předmět elektronické aukce bude předán Vyhlašovatelem do 10 pracovních dnů od povolení vkladu vlastnického práva příslušným katastrálním úřadem Vítězi elektronické aukce.
Vítěz elektronické aukce se zavazuje, že ode dne převzetí Předmětu elektronické aukce bude hradit veškeré náklady spojené s jejich užíváním.
Účastníci elektronické aukce a Vítěz elektronické aukce mají možnost seznámit se se stavem Předmětu elektronické aukce, jeho součástmi a příslušenstvím, ve výše uvedeném termínu prohlídky Předmětu elektronické aukce, dále mají možnost získat další údaje na příslušném katastrálním úřadě, příslušném stavebním úřadě či u jiného orgánu státní či veřejné správy. Vítěz elektronické aukce převezme Předmět elektronické aukce do svého vlastnictví ve stavu, v němž se nachází v okamžiku ukončení elektronické aukce a ve stavu, jak stojí a leží.
Průběh elektronické aukce se řídí elektronickou aukční vyhláškou a aktuálními VOP internetového portálu eaukcniportal.cz.
Údaje o Předmětu elektronické aukce, zejména pak popisu stavu Předmětu elektronické aukce, práva a závazky na Předmětu elektronické aukce váznoucích, jsou uvedeny pouze podle Vyhlašovatele dostupných informací.
Závěrečná ustanovení: Veškerá práva a povinnosti Organizátora, účastníků elektronické aukce i Vyhlašovatele se řídí elektronickou aukční vyhláškou a aktuálními VOP portálu eaukcniportal.cz, pokud tato elektronická vyhláška či jiná smluvní ujednání účastníků nestanoví jinak. Vyhlašovatel a Organizátor si vyhrazuje právo kdykoliv elektronickou aukci zrušit bez udání důvodu. Účastníci elektronické aukce nemají nárok na náhradu nákladů spojených s účastí v elektronické aukci. V tomto případě je Organizátor elektronické aukce povinen vrátit účastníkům elektronické aukce do 5 pracovních dnů veškeré jejich složené finanční prostředky na jejich účet.
Organizátor:
E-Aukční portál s.r.o.
Nové Město nad Metují,
Vyhlašovatel:
Andrea Poradilová
Olomouc,
Příloha č. 1: Všeobecné obchodní podmínky
Příloha č. 2: Závazný text Kupní smlouvy na nemovitý majetek
Příloha č. 3: Souhlasného prohlášení pro nabytí předmětu elektronické aukce více spoluvlastníky